Český přepravní systém
Uživatel
Heslo
Drobečková navigace

Home > Novinky > Proč zásilku převzít/odeslat na pobočce?

Proč zásilku převzít/odeslat na pobočce?



Datum konání:
21.11.2016

Mění se program vašeho pracovního dne z hodiny na hodinu a těžko se vám proto plánuje doba, kdybyste mohli převzít nebo odeslat zásilku? Stavte se na pobočce – dohromady jich po celé České republice provozujeme dvacet, takže stačí vybrat si tu nejbližší. Co vám odběr nebo odeslání zásilky přímo u nás na depu přinese?

Můžete přijít bez objednání

Naše pobočky mají otevřeno od 7 do 16 hodin a v této době můžete kdykoli bez předchozího objednání balík odeslat nebo si ho vyzvednout. Pokud jde o osobní odběr, je pouze potřeba, aby odesílatel do přepravního listu uvedl, že si zásilku vyzvednete na pobočce. Co dělat, pokud tak neučiní a odešle zásilku s tím, že ji máme doručit na vaši adresu? Stačí, když nám sdělíte, že si pro ni přijdete osobně – nejlépe den před plánovaným doručením a nejpozději v den doručení do 7 hodin ráno.

Vše vyřídíte velmi rychle

Řešíte, jak odeslat balík co nejrychleji? Pak oceníte, že na naší pobočce opravdu moc času nestrávíte. Nemusíte nikam vypisovat telefon, mail a další údaje, protože registrace do přepravního systému není při osobní návštěvě nutná. Stačí přijet na místo a podat zásilku.

Zásilku zabalíme za vás

Na pobočku naší přepravní společnosti můžete přijet i s nezabalenou zásilkou a personál se za poplatek o vše postará. Zvláště, pokud nemáte s balením zboží zkušenosti, bude pro vás tento postup rychlejší. Pracovníci na pobočce vědí, jak správně zabalit jakýkoli balík. Budete mít tedy jistotu, že se vaše zásilka cestou nepoškodí.


Komentáře


Žádné komentáře doposud nebyly přidány.

Přidat komentář